ATR Group

Financieel administratief medewerk(st)er

Financiële Duizendpoot

Wie zijn wij?

De ATR Group is sinds jaar en dag actief in de sectoren spoorbouw, spoorweg veiligheid, installatie, elektrotechniek en bouwwereld. Projecten vragen om technische vakmensen die over de gevraagde kwaliteitseisen beschikken. Deze mensen vinden is een kritische succesfactor. Als specialist in flexibel inzetbare technische vakmensen neemt ATR deze zorg voor zijn klanten uit handen. Zo zijn onze klanten altijd verzekerd van geschoold en ervaren personeel, waar en wanneer ze dat nodig hebben.

Wie zoeken wij?

Een duizendpoot; de spil van de administratie en secuur. Woorden die allemaal passen bij het invullen van de functie als fulltime financieel administratief medewerk(st)er. Je bent iemand met een hoog verantwoordelijkheidsgevoel en kennis en kunde op MBO+ niveau om zelfstandig ondersteuning te bieden bij onze administratieve processen. Wanneer je het als een uitdaging ziet om te werken in een dynamische omgeving waarin er 24/7 stevig wordt aangepakt, ben jij geknipt voor deze baan.

De functie:

Je draagt o.a. zorg voor een professionele en accurate facturatie op basis van de geleverde diensten voor onze cliënten en op basis van de hiervoor afgesproken tarieven. Je geeft leiding aan het administratieve proces en onderhoudt proactief contact met de diverse afdelingen die verantwoordelijk zijn voor de operationele uitvoering van de opdrachten. Je bent verantwoordelijk voor juiste boekingsgangen en zorgt dat de gehele financiële administratie up to date is, zodat de rapportages een getrouw beeld van de werkelijkheid geven. Je hebt affiniteit met de wereld van ATR en hebt geen negen tot vijf mentaliteit.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Je draagt zorg voor tijdige en juiste facturatie aan de klant op basis van de werkorders (nominaties) en tarieven conform de geldende kwaliteitsnormen;
  • Je controleert de interne workflow, zodat alle geleverde diensten snel en volledig worden gefactureerd (afstemmen van facturen en de geboekte order);
  • Beheer crediteuren en debiteuren;
  • Samenstellen, verwerken, en beheren van diverse journaalposten;
  • Ondersteunen van overige teamleden;
  • Je biedt ondersteuning bij interim- en eindejaar controle van de accountant;
  • Je assisteert bij het opstellen en bewaken van administratieve procedures;
  • Je onderhoudt nauwe contacten met de interne organisatie om de juistheid van de facturatie te garanderen en draagt voorstellen tot optimalisatie aan waar relevant;

Wij vragen:

  • Een afgeronde MBO-4 opleiding richting financieel administratief, bedrijfseconomisch of vergelijkbaar;
  • 2-4 jaar relevante werkervaring;
  • Ervaring met software AFAS is een pré;
  • Een hands-on mentaliteit;
  • Je bent accuraat, zelfstandig, proactief, oplossingsgericht, resultaatgericht en een professionele gesprekspartner;
    Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Wij bieden:

  • Arbeidsvoorwaarden marktconform met goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Soort dienstverband: Fulltime, bepaalde tijd, contractduur 12 maanden. Mogelijk overgang naar vast dienstverband bij voldoende functioneren;
  • Een informeel en professioneel team;
  • De mogelijkheid om te groeien in je functie door verdere opleiding.

We zijn op zoek naar iemand die zo snel mogelijk kan starten: Interesse? Stuur je CV en motivatie naar de ATR Group, t.a.v. Ruud Hövelings, Operationeel Directeur, email: ruud@atr-group.nl